Szukaj na tym blogu

04 lipca 2020

Szydełkomania....

2019r/ 2020r
                      SZYDEŁKOWE  RĘKODZIEŁO

     "Na świecie jest wiele talentów, ale rzadko są wykorzystywane".   / Mons Kallentoft,/

  • Bieżnik ten wykonany jest techniką siatkową zwaną filetem.  To prosty sposób na uzyskanie wspaniałych  serwet, bieżników itd. Wykonałam tym wzorem   sześć bieżników.  To taki drobny upominek dla koleżanek.

     Schemat tej serwetki z akcentem świątecznym pobrałam z internetu.Wykonałam trzy serwetki z tym wzorem - dwie białe, a trzecią w połączeniu z kolorem.  Dwie podarowałam w prezencie. Cieszy mnie bardzo kiedy moje drobne rękodzieło gości   u innych  na świątecznych stołach ...

  • To kolejna serwetka z akcentem świątecznym. Idealna na święta Bożego Narodzenia. Prezentuje się  bardzo efektownie. Wzór  z gazety ANNA. To  czasopismo z ubiegłych lat, pełne wspaniałych wzorów,  kursów " krok po kroku"  dot. przeróżnych technik. Dzisiaj takich brak. Poniżej zamieszczam schemat. Polecam, Serweta prezentuje się pięknie. Wykonałam ją nićmi tureckimi , nabłyszczanymi techniką filet.
                         


  • Kolejna moja serweta jest w kształcie gwiazdy. Myślę ,że pięknie będzie prezentowała się ułożona na środku jednokolorowego  obrusu. Wykonałam ją w maju , a więc musi jeszcze trochę poczekać  do świąt Bożego Narodzenia. Wygląda obłędnie 😀  /zdjęcia nie oddają  rzeczywistości /.Wzór pochodzi z "gazety włoskiej".
  • Serweta kolejna wykonana jest z połączonych ze sobą  elementów. Rozmiar  jej uzależniony  jest od ilości szydełkowych  elementów. Możemy w ten sposób stworzyć serwety mniejsze, większe, bieżniki czy obrusy. Wzór łatwy do wykonania, Serweta prezentuje się ładnie.


  • Bieżnik ten powstał z dwóch rodzajów  elementów  połączonych  ze sobą. Zastosowałam w nim dwie techniki : haft płaski wyszyty na płóciennych kwadratach i elementy wykonane szydełkiem. Wszystko połączone w całość tworzy nietuzinkową pracę.

  • Bieżnik ten wykonany jest również z elementów szydełkowych połączonych ze sobą. Motywu tego użyłam wcześniej w białej, kwadratowej serwecie, lecz z różnej grubości i gatunku nici.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz