Szukaj na tym blogu

07 września 2021

KREACJE DLA BARBIE

08.06.2021r.                 

" Prawie nic nie trzeba mówić, kiedy umiesz używać  oczu"           / Tarjei Vesaas /      https:/swiatcytatow.pl/cytaty-o-oczach/                                                                                                                     Czas uzupełnić wpisy prac wykonanych w 2019-2020 roku. Wpis ten poświęcę ubrankom dla Barbie. Kreacje wykonałam dla trzech dziewczynek, zabawa lalkami to ich dziecięcy świat, ja tylko trochę tę zabawę wzbogaciłam. Najlepszą nagrodą dla mnie jest uśmiech i radość dziecka . Wykonałam też w 2020 r.  cztery  biscorny - igielniki , ale o nich wspomnę w innym wpisie.
Część pomysłów zaczerpnęłam z YouTube., ostateczny wygląd tych prac, często ulegał zmianie. Zawsze podczas tworzenia nasuwają się przeróżne pomysły ......

1. Długa suknia na wszelkie uroczystości 

                         
                           

                                                                                                                               
 * Lalki to ulubione zabawki dziewczynek w każdym wieku. Wszelkie dodatki, akcesoria             i ubranka pozwalają zagwarantować im wspaniałą zabawę. Warto więc wzbogacić kolekcję Barbie o nowe kreacje.



   



                                     
                                                                  

 


 


 


 

                                                                                                                                                     

                                  





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz