Szukaj na tym blogu

20 czerwca 2020

QULLING - " KOBIETY malowane papierem"

  20.06.2020r.        

/ zdjęcie pobrane z internetu/

            Blox zamknął swoją platformę , prowadziłam tam dwa blogi, które po jego zamknięciu przestały być dostępne. Nie przeniosłam ich, nie zapisałam .Posiadam znikomą wiedzę techniczną w tej dziedzinie. Sama ,bez pomocy osób drugich próbuję uzupełniać posty zdjęciami swoich prac . Nie zawsze udaje mi się jednak umieścić je  tam ,gdzie widzi je moja wyobraźnia.
Dzięki serwisowi BLOGGER mogę przywrócić " żywotność moim dziełom".


Wszystkie te kartki wykonałam w latach 2014r-2017r.                                                                          
        To takie moje, niepowtarzane  i nietuzinkowe kartki .
  • Wzory wyszukuję w internecie, drukuję, a potem " maluję papierem". Bardzo lubię ozdabiać tą techniką  rysunki  kobiet. Mogę wykazać się swoją wyobraźnią . Im więcej wykonujemy tym bardziej rozwijamy się w danej technice.
                               
                                                   
                                                                      
  Brigitte Bardot QULLINGIEM    
         Brigitte Bardot - Europejski symbol seksu lat 50. i 60. Z Pinterestu pobrałam zdjęcie  tej wielkiej legendy  francuskiego kina . Udałam się do drukarni, poprosiłam o wydrukowanie  zdjęcia w  kolorze na papierze kredowym.  Zdjęcia w technice qulling ? Efekt końcowy nawet mnie miło zaskoczył.




                                           







                                                             



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz