Szukaj na tym blogu

04 czerwca 2020

Kreacje dla Barbie.


         ,,Choćby najskromniejsze rękodzieło z serca, myśli i poświęconego czasu uczynione, będzie dla mnie najpiękniejszym prezentem. Dlatego już dzisiaj proszę Cię Święty Mikołaju byś podpowiedział Im , że pod choinką chciałbym znaleźć karmnik z leśnych drew strugany...abym i ja mógł ofiarować mniejszym braciom swoim , dom z gorących serc i ludzkich rąk utkany"
      https://www.cytaty.info/mysl/chocby-najskromniejsze-rekodzielo-z-serca.htm - piękna myśl  Seneka18

Maj 2020r.
       Wydziergałam szydełkiem  dla wnuczki  trochę  ubranek dla Barbie . Myślę, że ta " kolekcja" sprawi jej  radość . W większości korzystałam z filmików na You Tube , wprowadzając pewne zmiany, były też i moje własne pomysły. Taka przyjemna zabawa szydełkiem.
  • Długa, dość efektownie prezentująca się,  niebieska sukienka. 
          


                                                                                     Oto płaszczyk. Pomysł zaczerpnięty  z filmiku na You Tube.
  

         


     
                        

                                                                                                                                                 


             W 2018 r. postanowiłam zrobić wnuczce niespodziankę i  wydziergać ubranka  dla lalki Barbie. Wykonałam szydełkiem wiele serwet  i bieżników  , miały one jakiś swój rozmiar ,  ale tak malutkich rzeczy nie robiłam. Lubię wyzwania, one potem przynoszą satysfakcję i zadowolenie . 
                     
            ,, Pomyślałam - potrafisz  posługiwać się szydełkiem to zrobisz  ."

   Internet to niesamowita skarbnica wiedzy,pomysłów i kursów krok po kroku.  Nawet laik, osoba która dopiero co stawia pierwsze kroki na pewno nauczy się dziergać , to naprawdę nie jest trudne wystarczy tylko trochę chęci .

   Krok po kroku, szczebelek po szczebelku i osiągniesz swój cel.
                                                                             / taka moja myśl/


         
         
                   
                 
                 
                 
                 
                         

1 komentarz: