Szukaj na tym blogu

21 czerwca 2020

Quling - Anioły malowane papierem

 
21.06.2020r.
" Miłość uskrzydla nawet ANIOŁY "/ www.cytaty ,info/

     Nawet drobny "upominek" wykonany własnoręcznie jest unikalny, tworzymy go przecież  dla bliskiej nam osoby , tworzymy  go z  myślą    o niej. Takie drobnostki mają znacznie większą wartość sentymentalną niż te dostępne w sklepach.  Czas poświęcony na ich wykonanie, emocje towarzyszące przygotowaniu oraz dostosowanie prezentu do okazji, gustu bliskiej nam osoby - to niesamowite doznania.                                                      Uśmiech to największa nagroda dla mnie.

       Pomyślałam ,że jeżeli można malować farbami, to dlaczego nie można by spróbować " malować papierem". KOBIETY i ANIOŁY stały się moim ulubionym motywem dekorowania qullingiem. Postanowiłam przedstawić tą technikę w innej odsłonie, stworzyć prace , które będą " przypominały obrazy ". Obrazy lepiej prezentują się w większym formacie.                                             
Mój pierwszy "papierowy obraz" wykonany w formacie A4  to " Anioł Diablica|" .

 
                                                             

  • Kartka ta to również upominek dla mojej przyjaciółki. To Anioł, ale z Diablicy też coś ma.😉
  Wszystkie te kartki "dekoruję" paskami 1.5mm .Każdy 3mm pasek przecinam ręcznie na pół.     Dobrymi nożyczkami idzie dość sprawnie. Więcej pracy, ale efekt jest nieporównywalny. Jak ma to być malowanie papierem to niech tak wygląda.

          W internecie szukałam  zdjęcia ,które zainspirowałoby mnie. Na Stylowi.pl znalazłam zdjęcie
" Dziewczynki z gołębiem"  pięknego obrazu olejnego z 2010r. / malarza? nazwisko "nieczytelne  / .
Malowanie farbami to też eksperymentowanie  kolorami. Mieszanie kolorów umożliwia malarzowi  stworzenie bogatej palety kolorów i uzyskania zamierzonego celu.
Dla mnie to bardzo duże wyzwanie, paleta kolorów papierowych  pasków  / w porównaniu z farbami  / jest bardzo uboga, nie daje mi dużych możliwości i nie pozwala na uzyskanie zamierzonego efektu. Papier to nie farby, nie da się ich wymieszać . Czasami nie mając dużego wyboru  też można  stworzyć coś niepowtarzalnego . Potrzeba tylko trochę pomysłu i  kreatywności.



Teraz pozostało mi " pomalowanie tego obrazu" kolorowymi paskami papieru.     / obraz pobrany ze strony Stylowi.pl/                                                                         

"DZIEWCZYNKA Z GOŁĘBIEM " - QULLINGIEM  w  formacie A4 .

     " Dziewczynka z gołębiem"  - qullingiem                                                                                                                        

  • Trochę tych kartek z ANIOŁAMI wykonałam.Wzory, rysunki pobierałam z internetu, potem wystarczyło je  wydrukować i wyklejać skręconymi paskami papieru.
                                                                                         

                                                                                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz