Szukaj na tym blogu

27 listopada 2014

QULLING- kartki nie tylko urodzinowe

     " Dopiero gdy ulegamy pasji, jesteśmy naprawdę   sobą.  Ze wszystkich naszych namiętności  określają nas te, których nie   potrafimy okiełznać ".    Simon Van Booy /   https://lubimyczytac.pl/cytaty/t/pasja                         

        QULLING - Kartki nie tylko urodzinowe   
                                                                                                            
 
                 2014r. 
           " Każdy , kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym| ".         / -  Henry Ford /

          Technikę qulling poznałam na zajęciach terapii w  Ośrodku Szkoleniowym " Elpax". Dwuletnia nauka pozwoliła mi poznać przeróżne techniki niezbędne do pracy z pacjentami. Zdobytych  umiejętności i uzyskanego z tego tytułu dyplomu kwalifikującego do świadczenia usług w zakresie terapii zajęciowej nie wykorzystałam w swojej pracy zawodowej.  Pomyślałam po co dojrzałej kobiecie  dodatkowa   nauka w szkole ?  Nie wykorzystam tej wiedzy w swojej pracy zawodowej, ale mogę wykorzystać w swoim życiu osobistym. Podnoszenie kwalifikacji ,zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy nie musi wiązać się tylko z wykonywaną pracą.  Im więcej zdobywamy wiedzy, im więcej  uczymy się tym więcej czujemy się dowartościowani.

 
                                                     Elpax - rok szkolny 2013/2014  i 2014/2015      
                                        
          Te trzy kartki wykonałam w imieniu "naszej klasy"  nauczycielom " Elpaxu". Podziękowanie  za przekazaną wiedzę, za pomoc w odkrywaniu tego w czym jesteśmy najlepsi , za wspólne 2 lata nauki.

     

 
 
   

 
   

            Te wszystkie kartki to moje pierwsze zmagania w technice qulling. Można mieć do nich wiele zastrzeżeń, wiemy ,że  im więcej ich robimy , tym większą zdobywamy umiejętność,rozwijamy własną kreatywność.   Do tworzenia qullingu naprawdę niewiele potrzeba: igła, grzebień, klej, paski papieru itd.  Akcesoria te dostępne są w sklepach internetowych, które naprawdę oferują bogaty ich asortyment. Ja wybieram paski 2mm i 3 mm.

                                      

  

1 komentarz:

  1. To technika ,która poznałam w ubiegłym roku i przyznam , że spodobała mi się.Tą kartkę zrobiłam dla swojej przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń