Szukaj na tym blogu

22 czerwca 2020

FRYWOLITKI- koronka czółenkowa

                                                                 
           22.06.2020r.                 " Talent rośnie w samotności, charakter wśród    ludzi "     /- Johann Wolfgang  von Goethe /                                     
http://www.kufer.co.uk            
                       FRYWOLITKA - to rodzaj delikatnej , a zarazem bardzo trwałej  koronki artystycznej. Wykonywana za pomocą czółenek lub igły i szydełka. Podstawowymi elementami frywolitek są węzły, słupki i pikotki , za pomocą których tworzy się kółka i łuczki.  Koronki tej uczyłam się samodzielnie korzystając z czasopism i kursu- na płycie DVD.Nie znałam też nikogo od kogo mogłabym zasięgnąć  fachowych porad.  Dzisiaj byłoby mi o wiele prościej. Internet to skarbnica wiedzy, udostępnia mnóstwo kursów " krok po kroku ", pomysłów i inspiracji. Wczoraj podczas przeglądania internetu natknęłam się na stronkę "Intensywniekreatywna"

              http://www.intensywniekreatywna.pl/kurs-frywolitki-karen-cabrery/ która  udostępnia -KURS FRYWOLITKI KAREN CABRERY-. Karen opowiada w języku obcym, są napisy w języku angielskim, ale wystarczy popatrzeć. Jej blog to kopalnia inspiracji. W wolnej chwili zajrzę na ten   kurs. 

   Prace Karen to mistrzowskie wykonanie. Wystarczy popatrzeć na to co tworzy. wielki talent i niesamowite umiejętności autorki tych prac.

Polecam również BLOG http://renulek.blogspot.com/

     Robótki ręczne fascynują mnie od zawsze , mają swoje pochodzenie i historię . Platforma Blox została zamknięta. Straciłam wiele wspaniałych i ciekawych wpisów dotyczących różnych technik . Zdobywanie  tych wszystkich materiałów , informacji i zdjęć wymagało nie tylko wysiłku , ale i czasu. Bardzo mi szkoda ich utraty.😪😪 Naprawdę były to rzetelnie opracowane przeze mnie wpisy


Wykonałam parę serwetek tą metodą . Szkoda ,że nie uwieńczyłam tych swoich prac na zdjęciach. Zresztą wtedy nawet o tym nie pomyślałam. Wzory do moich bombek zaczerpnęłam z internetu.

 Oto kilka moich prac.


                                                



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz