Szukaj na tym blogu

12 września 2021

     08.08.2021r. 


         

             BISCORN  małe poduszeczki na igły.

 Wystarczy zamknąć oczy, żeby ujrzeć wszystko, za czym się tak  tęskni ".   / Erich Maria  Remarque /  

            

        Poprzedni mój post dotyczył tylko krótkiej informacji  na temat biscornu.  Technika ta " krok po kroku" dostępna  jest na wielu blogach. Kilka linków umieściłam w poprzed nim swoim wpisie.  Zachęcam do ich obejrzenia .  Kreatywność i pomysłowość ogromna, tylko podziwiać talent i  umiejętności                           hafciarek.     

                             A teraz przedstawię kilka moich poduszeczek. To moje pierwsze  prace.  Do ich wykonania użyłam sztywnej kanwy Nr 14.  Skorzystałam z darmowych wzorów pobranych z internetu . Jest ich naprawdę sporo. Każdy kto zainteresowany jest wykonaniem igielnika znajdzie coś dla siebie.

         Igielnik ten wykonałam dla mojej przyjaciółki Basi. Mam nadzieję, że ten mały gadżecik znajdzie u niej swoje przeznaczenie . Jestem ciekawa jej reakcji kiedy otrzyma  biscorn? Czy spodoba się ?     

                                      

     Mój pierwszy igielnik wykonałam wg poniższego  schematu.  Wzór jest czytelny, przejrzysty  i łatwy do " powielenia".  

                                

I tak powoli rozpoczęłam haftowanie krzyżykiem ,pierwszego  igielnika. 

   

 

                                   Pierwsza strona igielnika  

                                                                                                                           

                                                                             
                                           
                                                                       
                             
                                                                      
 Druga strona igielnika.
                              
                                                                                                       
                                                                               
                                                                                                                
                                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz